FAQ

Wyszukiwanie Numeru Seryjnego lub Numeru zlecenia serwisowego.

Gdzie mogę wyszukać numer seryjny lub numer zlecenia serwisowego, mojego produktu ?

Numer seryjny produktu wpisujemy w sekcji: serwis, wpisując numer seryjny produktu lub numer zlecenia serwisowego, następnie klikając w przycisk “WYŚLIJ ZAPYTANIE” zostaniesz przekierowany na stronę z informacjami na temat twojego produktu lub postępu prac twojego zlecenia serwisowego.

Gdzie znajdę numer seryjny produktu lub numer zlecenia serwisowego ?

Numer seryjny produktu znajdziesz na tabliczce znamionowej swojego produktu. Poniżej masz zobrazowane gdzie dokładnie znajduję się numer seryjny produktu.

Uwaga: Zdarzają się produkty bez tabliczek znamionowych, z różnych przyczyn zostały one usuwane przez kolejnych właścicieli pojazdów lub firmy zabudowujące, w takim wypadku, jeśli jesteś pewny iż posiadasz nasz produkt, prosimy o kontakt z naszym działem serwisu pod numerem telefonu: +48 608 365 263.

Gdzie znajdę numer zlecenia serwisowego ?

Numer zlecenia serwisowego jest podany w momencie zgłoszenia reklamacji, naprawy serwisowej lub gwarancyjnej. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, który znajduje się w sekcji: Serwis, Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły. Potwierdzeniem tej rozmowy, zgłoszenia sprawy jest właśnie email z numerem serwisowym.

Jak zgłosić naprawę serwisową, reklamację lub naprawę gwarnacyjną ?

Formularz zgłoszeniowy, co to jest ?

Formularz zgłoszeniowy znajdziesz w sekcji: Serwis. Klikając w przycisk “Wypełnij formularz” zostaniesz przekierowany do interaktywnego formularza, poprzez jego wypełnienie możesz zgłosić:

  • Naprawę gwarancyjną,
  • Naprawę serwisową,
  • Reklamację.

Wypełniając formularz należy podać numer seryjny produktu aby Nasz pracownik mógł od razu zidentyfikować twój produkt co znacznie ułatwi załatwienie twojej sprawy. Jeśli jednak nie posiadasz numeru seryjnego produktu, najlepszym rozwiązaniem będzie uprzedni kontakt z naszym działem serwisu: +48 608 365 263.

Gdzie mogę uzyskać ceny produktów ?

Dlaczego na stronie nie ma podanych cen ?

Strona ta jest katalogiem posiadanych przez Nas produktów, a nie sklepem internetowy czy pełną ofertą w rozumieniu o przepisy prawa. Dobór akcesorów tego typu do pojazdów jest zawsze konsultowany i wyceniany indywidualnie do potrzeb klienta, co za tym idzie niestety zautomatyzowanie tego procesu jest praktycznie niemożliwe

Gdzie mogę uzyskać cennik lub ofertę ?

Aby uzyskać cenę danego produktu należy skontaktować się z naszym działem sprzedaży. Na każdej karcie produktu jest udostępniony formularz kontaktowy, wystarczy wypełnić taki formularz i przesłać do nas, a Nasz pracownik skontaktuje się z tobą w celu przedstawienia konkretnej oferty cenowej.